  • 271. Data: 2021-04-08 15:29:26
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Kviat

    > To nie mój pomysł, by proboszcza ukarać "na wszelki wypadek".

    To może weź w końcu przypomnij kto twierdził, że policjant może
    obywateli karać, bo policjant nie jest od rozstrzygania i niech sąd
    decyduje?

    Jeśli to nie ty, to kto?
    Ktoś się pod ciebie podszywał?
    Proboszcz nie jest obywatelem?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 272. Data: 2021-04-08 16:00:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 07.04.2021 o 14:14, J.F. pisze:

    >Pywa, że nakleja na drzwiach. Przerabiałem taki temat nie jeden raz.

    >Intrygujące. Na kawę?

    Na inspekcje.
    A nie ... na kontrole

    https://www.gunb.gov.pl/strona/kontrole-stanu-techni
    cznego-obiektow

    Ba,
    https://www.inspekcjadomu.pl/porady/obowiazkowe-prze
    glady-budynkow-jednorodzinnych/

    >Nie wiązał bym stanu technicznego budowli z obostrzeniami.

    Ale zeszlo na budowe.
    I tu masz racje - jak zatrudniasz "firme murarska", tzn chyba
    "przedsiębiorstwo" formalnie, to ona dba.
    A jak czlowieka-murarza, czyli pracownika, to ty o niego dbasz.

    No tak, ale ksiadz nikogo nie zatrudnia, pracuja spolecznie.
    Gorzej z tymi, co placa aby nie pracowac samemu :-)

    J.

  • 273. Data: 2021-04-08 17:16:57
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 08.04.2021 o 11:07 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Dlaczego lata odrzutowiec, wie Antek Policmajster.
    >
    > Skoro rozważamy transport gazów, dlaczego do opisu ruchu ludzi używasz
    > równanie Bernoulliego, a nie równanie transportu Boltzmanna?
    > Czy ludzi transportuje się rurami?
    > Są jakieś publikacje naukowe na ten temat? Podaj ich DOI, to chętnie
    > poczytam internety.

    Może Robertowi chodziło o tę prcę: DOI: 10.1126/science.aat9891?
    Nie, nie uważam, że każde zachowannie tłumu da się opisać Bernoullim, a na
    pewno nie takie ze zwężkami.
    Kamil

  • 274. Data: 2021-04-08 17:17:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A czasem jednak piszesz jak milicjant :-P.

    Ale to przeciez standardowy unik Roberta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 276. Data: 2021-04-08 17:17:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To nie mój pomysł, by proboszcza ukarać "na wszelki wypadek".

    Oczywiście ze nie.
    Ty chwaliłes tylko kierowanie spraw do sadu na wszelki wypadek.
    Ale to twój pomysł ze w parafii nie ma odpowiedzialnego.
    Na moja logike i znajomosc tego co sie dzieje w kosciele to trudno
    bedzie znależc kogoś bardziej odpowiedzialnego.
    No ale skoro ty twierdzisz ze nie to moze znajdz kogos bardziej
    odpowiedzialnego.

    > Jak już wejdziesz do tego kościoła, to jak stwierdzisz, który z
    > tych dwóch siedzi zbyt blisko względem drugiego?

    Przeciez to elementarne. Oboje. Jak nie beda sie czuli winni to sie
    odwołają do sądu. Ale na wszelki wypadek...
    Znow - przeciez to twoja logika, prawda?
    Nie pamietam zeby twoja argumentacja przegiała po takiej linii jak
    uczestniczyłes w rozmowach o protestach. Tam przeciez analogicznie nie
    wiadomo kto nie zachował odległosci i podszeł do drugiej osoby.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 275. Data: 2021-04-08 17:17:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Sięgnąłeś już dna w swojej głupocie. Myślałem, ze choć podniesiesz
    > argument, ze z tego powodu, że ja twierdzę, że nie. To by choć
    > było zgodne z tradycją. Na taki kretynizm, jakżeś teraz wymyślił,
    > to by chyba poza Tobą nikt nie wpadł.

    Bardzo mi przykro Robercie ale Kviat ma racje - twoje argumentowanie w
    roznych sprawach przebiegało dokładnie według tej linii.
    Jak ci pasowało to argumentowałes ze policjanci kieruja wnioski do sadu
    na wszelki wypadek.
    Teraz zrobiłes 10 fikołków zeby udowodnic ze na parafii nie ma nikogo
    odpowiedzialnego za liczenie wiernych.
    Kiedy zorientowałes sie ze to juz absurd na maksa to idziesz w strone
    ze proboszcz nie odpowiada.
    Jak ci pasowało tłumaczyc legitymowanie to wymyslałes ze to w celu
    poszukiwania poszukiwanych.
    Ale juz w kosciele tych poszukiwanych poszukiwać nie chcesz.
    Tak sie w normalny sposób nie da rozmawiac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 277. Data: 2021-04-09 07:57:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No w sumie można i tak. Tylko bedzie problem, bo jak mu zapłacisz, to
    > będzie łapówka.

    Z czego to wynika?

    --
    Marcin

  • 278. Data: 2021-04-09 12:57:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 08 Apr 2021 17:16:57 +0200, Kubuś Puchatek napisał(a):

    > Może Robertowi chodziło o tę prcę: DOI: 10.1126/science.aat9891?

    Szczerze wątpię, żeby ta praca była mu znana.
    Zresztą czytamy w niej:
    "Determining the movement of human crowds, however, remains unsettled.
    The success of the hydrodynamic approach has been limited to microscopic
    bodies, and observations of large-scale creature groups have not been
    quantitatively described hydrodynamically.

    Czyli (na razie) niedasię, ale w milicyjnych szkołach niezawodnie mają o
    wiele wyższy poziom niż na jakimś tam Uniwersytecie w Lyonie i równaniem
    Bernoulliego rozwiążą każdy problem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek