  • 91. Data: 2021-04-05 18:51:46
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 18:38, TomN pisze:
    > I widzisz durny zomowcu jak się podkładasz...
    > Wszystkich (łącznie z grzebanym) wylegitymować, ustalić stopień bliskości w
    > szeroko zakrojonym śledztwie i już macie wyniki...

    Jaki? Co z tego, że znasz tożsamość tych osób?

    --
    Robert Tomasik

  • 92. Data: 2021-04-05 19:01:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 18:48, TomN pisze:

    > Cóź zomowcu, gdym chciał się czepiać litrówek, to by nic więcej nie napisał
    > merytorycznego i zakończył, ale napisałem, a ty potrafisz na merytoryczny
    > wpis jak niżej...

    Może byś nie zbłaźnił się więcej :-) Rozważ.

    >>> [...]
    > ...czyli nie potrafisz merytorycznie, na konkretny zapis ustawowy
    > odpowiedzieć

    No ale nad czym tu mam dyskutować? Pewnie należy. I co to ma do rzeczy?

    > W dyskusji o obowiązkach Policji te obowiązki są nieistotne...
    > Całkiem jak w przypadku podawania prawdziwych powodów legitymowania...

    Wydawało mi się, ze dyskutujemy o naruszeniu obostrzeń przez
    proboszczów. Przynajmniej dotąd była taka tendencja.

    > Taka podpucha, bo twierdzisz, że podobno nie jesteś policjantem, a jednak
    > jesteś...

    A co to ma do rzeczy kim jestem? To jedni ludzie mogą bnyć głupsi od
    siebie samego, a inni nie? I zależy to od wykonywanego zawodu? To może
    od razu jakiś wykazik tych dualistów filozoficznych.

    > Jakiego zakrzywienia...
    > Właśnie przyznałeś, że byłeś i jesteś w ZOMO.
    > Pięknie się dajecie w tej "formancji" manipulować psychologicznie

    No filozofia, to dopiero w połowie studiów jest, a nie podejrzewam Cię o
    ten poziom. Nawet w dobie zdalnych zajęć. Ale możesz poczytać Stanisława
    Lema. To gość, co pisał dość przystępnie o tym. Przewidział w latach
    70-tych telefony komórkowe i kilka obecnie popularnych wynalazków. O
    zakrzywieniu czasoprzestrzeni wspominał przy lotach trans galaktycznych.

    --
    Robert Tomasik

  • 93. Data: 2021-04-05 19:05:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To jesteś dziwny, u nas od roku chodzi "delegowany".

    -----

  • 94. Data: 2021-04-05 19:05:26
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Tylko po co? Oni usnetu nie czytają i nie wiedzą o Twoich i TomN

    Ty się od TomN odstosunkuj zomowcu

    > Za okupacji

    I nie epatuj, bo się pogrąższ.

    > Przeważnie wąskie gardło sie w drzwiach robi i Ci z tyło ich doganiają.

    Taaaa. A powiesz nam tu na usenecie dlaczego te z tyłu doganiają?
    Nie mogą iść wolniej, żeby nie doganiać?

    > Przez drzwi może 1~2 osoby jednocześnie wyjść, a do drzwi bywa kilka
    > dojść pozwalających kilku osobom przechodzić. Ale, to byś musiał buc z
    ^^^^
    > raz w życiu w kościele,

    Sam jesteś BUC...

    I merytorycznie -- do "komunii" też kilka dojść prowadzi, a jakoś sie nie
    klinują...

    > teatrze czy jakim kinie, by to wiedzieć.

    Kurwa, niestety "zamkli" teatry, choć tam inteligentni ludzie chadzali, a
    kościólków nie zamkli, pomimo, że masa idiotów tam się kowidem wymienia w
    ramach tzw. obrządków...

    --
    'Tom N'

  • 95. Data: 2021-04-05 19:18:19
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Wydawało mi się, ze dyskutujemy o naruszeniu obostrzeń przez
    > proboszczów.

    Ty wytrzeźwiej kutasik, a potem zacznij czytać od początku, bo o czym
    dyskutujemy w tym podwątku to akurat w cytatach widać. Nie musi się
    wydawać...

    > Przynajmniej dotąd była taka tendencja.

    Istotność była na jakim poziomie? Pokaż wyliczenia, proszę!

    --
    'Tom N'

  • 96. Data: 2021-04-05 19:20:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Ale kogo karać? Która osoba jest tą nadmiarową, czy zbyt bliską?

    A kto dostaje mandaty/grzywny za niespełnienie wymogów przeciwpożarowych
    w budynku kościoła? Papież w Watykanie?

    W tym wątku chodzi zasadniczo o odpowiedzialność osoby/instytucji
    odpowiedzialnej za budynek za epidemiologiczne przepełnienie.
    Indywidualna odpowiedzialność uczestników przepełnienia to kwestia
    poboczna na osobny wątek IMHO.

    --
    A. Filip

  • 97. Data: 2021-04-05 19:27:50
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Chyba żartujesz? W Polsce?

    Tak ZOMOwcu, w Polsce za chrzest jest "co łaska".

    Ty jednak jesteś "sprytny inaczej"...
    .
    > No a nie mogłeś wnieść do kaplicy cmentarnej?
    Nie ma takiej...

    > Co rozumiesz za "PDOZ"? Bo ja znam ten skrót jako Pomieszczenia Dla Osób
    > Zatrzymanych

    Nie potrafisz czytać?
    Tak zomowcu, pytam o PDOZ i "kaplicę cmentarną"
    Taką gdzie "odkładacie" tych po użyciu paralizatorów i pałek

    --
    'Tom N'

  • 98. Data: 2021-04-05 19:45:24
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Bo w prostocie siła.
    > A jak zeżarł? Jest jakiś zakaz żarcia krówek?

    Poszedłeś na mszę, czy się krówek nażreć zomowcu?

    > Na wejściu drogi Whotson'ie. to można ich liczyć. Ale jak msza trwa, to
    > tak stwierdzić, który zeżarł, a który twierdzi, że zeżarł, ale nie miał?

    Ponowię pytanie, poszedłeś na msze czy na wyżerkę?

    > Niektórzy mogą jeszcze przynieść swoje z domu. Może bilety wprowadzić?

    \Może zamknąć jak i inne obiekty użytecznośc publicznej (kina, teatry,
    siłownie)

    Bo skoro wierni (czytaj półmuzgi) nie potrafią, to trzeba ich chronić

    > Zdarza mi się wywalić do kosza za bramką

    Co ty pierdolisz, jaka bramka w PKP? Jechałeś kiedyś PKP?

    > bo nie są mi potrzebne.

    Czyli nie jechałeś zomowcu.

    --
    'Tom N'

  • 99. Data: 2021-04-05 20:18:16
    Od: Kviat

    > Jaki? Co z tego, że znasz tożsamość tych osób?

    Jak to co? Możecie znaleźć osobę poszukiwaną.
    Nie po to legitymujecie? Całkiem niedawno twierdziłeś, że to właśnie
    jest prawdziwy powód legitymowania.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 100. Data: 2021-04-05 20:25:13
    Od: Kviat

    > Przeważnie wąskie gardło sie w drzwiach robi i Ci z tyło ich doganiają.
    > Przez drzwi może 1~2 osoby jednocześnie wyjść, a do drzwi bywa kilka
    > dojść pozwalających kilku osobom przechodzić.

    Fascynujące.

    > Ale, to byś musiał buc z
    > raz w życiu w kościele, teatrze czy jakim kinie, by to wiedzieć. Albo
    > wiesz, ale zgodnie z tendencja będziesz teraz pisał, ze w kinie, to
    > ludzie na komendę rzędami wychodza.

    Kto wie, może gdyby ich poprosić, to tak właśnie w czasach pandemii by
    wychodzili, gdyby w pandemię były otwarte? Jak kościoły.
    Zawsze można teatry otworzyć i sprawdzić gdzie panuje wyższy poziom
    inteligencji. Zarówno wśród organizatorów jak i widzów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr