  • 241. Data: 2021-04-08 11:07:11
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Apr 2021 16:25:49 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Właśnie dlatego, by zostać inżynierem nie wystarczy przez 5 lat czytać
    > internet. Trzeba studiować. Wiesz, ze to prawo dotyczy też gazów? Wiesz
    > dlaczego lata odrzutowiec?

    Dlaczego lata odrzutowiec, wie Antek Policmajster.

    Skoro rozważamy transport gazów, dlaczego do opisu ruchu ludzi używasz
    równanie Bernoulliego, a nie równanie transportu Boltzmanna?
    Czy ludzi transportuje się rurami?
    Są jakieś publikacje naukowe na ten temat? Podaj ich DOI, to chętnie
    poczytam internety.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 242. Data: 2021-04-08 11:11:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Apr 2021 16:28:21 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wskazałem przepis. Sam z WIKI korzystam, ale tam czasem też bzdury sie
    > trafiają.

    Popraw Wikipedię.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 243. Data: 2021-04-08 11:30:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 08 Apr 2021 01:25:34 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Pytanie czy pominąć siły kapilarne? - z pozycji
    > przewędzenia widać już ławki i tłum napiera i przyspiesza aby je zająć.

    Bardzo ciekawy problem. Przy wejściu jest przecie kropielnica, a pobożny
    suteren nie omieszka z niej skorzystać, co zaburza ruch laminarny i wymaga
    wprowadzenia poprawek do równania, które proponuję roboczo nazwać faktorem
    Tomasika. Sprawa się komplikuje, bo roztargniony kościelny mógł zapomnieć
    nalać wody święconej i trzeba rozważać przypadki szczególne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 244. Data: 2021-04-08 11:48:04
    Od: Kviat

    > To napisz, dlaczego proboszczowi.

    A dlaczego nie? Przecież kulson nie jest od rozstrzygania, czy
    proboszczowi, czy nie proboszczowi. Wylegitymować (kto wie, może przy
    okazji traficie na kogoś poszukiwanego...), zproponować mandat, wysłać
    wniosek do sanepidu i niech sąd rozstrzygnie.

    > Podaj jakieś argumenty. Bo ja jedynie
    > podnoszę, że moim zdaniem nie jest to oczywiste.

    Te same, które używałeś pisząc, że musicie wręczać ludziom mandaty, bo
    policjant nie jest od rozstrzygania, czy przepisy są zgodne z prawem czy
    nie są. Wtedy nie było oczywiste i teraz nie jest oczywiste.
    Znajdź różnice.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 245. Data: 2021-04-08 11:53:40
    Od: Kviat

    W dniu 08.04.2021 o 11:07, Olin pisze:

> [...]
    > Czy ludzi transportuje się rurami?
    > Są jakieś publikacje naukowe na ten temat? Podaj ich DOI, to chętnie

    I co z kawitacją?
    A jak takiego chorego z gorączką 39stopni napierający od tyłu tłum
    przeciśnie przez drzwi kościoła, to mu temperatura spada i zdrowieje?

    Pytania się mnożą...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 246. Data: 2021-04-08 12:45:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2021 o 11:48, Kviat pisze:
> [...]
    > okazji traficie na kogoś poszukiwanego...), zproponować mandat, wysłać
    > wniosek do sanepidu i niech sąd rozstrzygnie.

    Sięgnąłeś już dna w swojej głupocie. Myślałem, ze choć podniesiesz
    argument, ze z tego powodu, że ja twierdzę, że nie. To by choć było
    zgodne z tradycją. Na taki kretynizm, jakżeś teraz wymyślił, to by chyba
    poza Tobą nikt nie wpadł.

    --
    Robert Tomasik

  • 247. Data: 2021-04-08 12:47:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No inspektor z IB ma zwykle uprawnienia do kontroli stanu technicznego,
    > więc dlaczego nie?

    No w sumie można i tak. Tylko bedzie problem, bo jak mu zapłacisz, to
    będzie łapówka.

    --
    Robert Tomasik

  • 249. Data: 2021-04-08 12:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ależ pisałem właśnie. Wprowadzając zakaz pasowałoby się
    > zastanowić, czy da się wyegzekwować. W jaki sposób. W wypadku
    > kościoła jako budynku to nie jest to samo, co działalność
    > gospodarcza.

    > A szkoda.

    Szkoda? Chłopie, mozna zwariowac od takiego wywracania kota ogonem 5x w
    ciagu jednej dyskusji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 248. Data: 2021-04-08 12:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nic. Mamy sytuację, jak w parku. Dwóch stoi zbyt blisko, tylko który
    > stoi bliżej?

    > Bo to nie jest takie oczywiste.

    > No bo nie wiadomo i przyjęcie przez Proboszcza mandatu 20 zł nadal tu
    > nic nie zmienia.

    Odpiepsz sie od tego proboszcza i znajdz osobe odpowiedzialna.
    Nie widze tez powodu aby nie wejsc do koscioła i nie karac przy okazji
    rowniez wiernych ktorzy nie zachowuja wymaganego dystansu - to tak
    gdybys bardzo chciał porownywac odpowiedzialnosc zarzadcy budynku do
    odpowiedzialnosci ludzi spacerujacych w parku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 250. Data: 2021-04-08 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A gdzie ja postuluję kierowanie do sądu oskarżeń w odniesieniu do
    > przypadkowych osób?

    Czyli nie rozumiesz... trudno.
    Moze w przyszłosci bushido pomoze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.