  • 251. Data: 2021-04-08 13:00:22
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:606edeb0$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.04.2021 o 11:48, Kviat pisze:

    >Sięgnąłeś już dna w swojej głupocie. Myślałem, ze choć podniesiesz
    >argument, ze z tego powodu, że ja twierdzę, że nie. To by choć było
    >zgodne z tradycją. Na taki kretynizm, jakżeś teraz wymyślił, to by
    >chyba
    >poza Tobą nikt nie wpadł.

    Ale jakos tak przy innych profesjach wam to nie przeszkadza.

    Czyli nie dosc, ze dzialacie bezprawnie, to jeszcze dyskryminujecie, a
    to karalne jest :-)

    J.

  • 252. Data: 2021-04-08 13:02:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Waśnie jednym z błędów proceduralnych był brak podstawy prawnej do
    > przekazania takowej notatki?

    A Jan Kowalski mógłby powiadomić SANEPID?

    --
    Robert Tomasik

  • 253. Data: 2021-04-08 13:14:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 8 Apr 2021 12:45:04 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > argument, ze z tego powodu, że ja twierdzę, że nie. To by choć było
    > zgodne z tradycją. Na taki kretynizm, jakżeś teraz wymyślił, to by chyba

    Milicja wpadła, a sanepid jej przyklasnął.

    "Jak się okazuje w całym kraju sporo osób nie dostosowało się do zakazów i
    zostało ukaranych mandatami karnymi w wysokości od 10 tysięcy do nawet 30
    tysięcy złotych. Wśród nich jest także młody, 18-letni rowerzysta z
    Wadowic, który 12 kwietnia wbrew wprowadzonym w związku z epidemią zakazom,
    wybrał się na rowerową przejażdżkę z kolegami na wadowicką "Wenecję".
    Zauważył to patrol policji, który sporządził notatkę z zajścia. Sprawa
    trafiła do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wadowicach,
    który na 18-latka nałożył 10 tysięcy kary. Postępowanie zostało wszczęte i
    zamknięte w jeden dzień. Nastolatek odwołał się od decyzji sanepidu."

    https://wadowiceonline.pl/wydarzenia/16236-rowerzyst
    a-z-wadowic-ukarany-przez-sanepid-interweniuje-rzecz
    nik-praw-obywatelskich

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 254. Data: 2021-04-08 13:14:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 07.04.2021 o 18:02, Tomasz Kaczanowski pisze:

    >Czyli jednak jakaś podstawa istnieje?

    Nie wiadomo, bo sad wzorem dziennikarzy - czesto unika odpowiedzi na
    podstawe pytania, jesli widzi dobry pretekst :-)

    No ale jesli wspominaja niezgodnosc z konstytucja ... to wadliwa
    podstawa ?

    J.

  • 255. Data: 2021-04-08 13:28:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2021 o 11:07, Olin pisze:

    > Dlaczego lata odrzutowiec, wie Antek Policmajster.

    Chyba nie.

    > Skoro rozważamy transport gazów, dlaczego do opisu ruchu ludzi używasz
    > równanie Bernoulliego, a nie równanie transportu Boltzmanna?
    > Czy ludzi transportuje się rurami?

    Korytarzami.

    > Są jakieś publikacje naukowe na ten temat? Podaj ich DOI, to chętnie
    > poczytam internety.

    To czytaj.

    --
    Robert Tomasik

  • 256. Data: 2021-04-08 13:31:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2021 o 12:59, Budzik pisze:
    > Odpiepsz sie od tego proboszcza i znajdz osobe odpowiedzialna.

    To nie mój pomysł, by proboszcza ukarać "na wszelki wypadek".

    > Nie widze tez powodu aby nie wejsc do koscioła i nie karac przy okazji
    > rowniez wiernych ktorzy nie zachowuja wymaganego dystansu - to tak
    > gdybys bardzo chciał porownywac odpowiedzialnosc zarzadcy budynku do
    > odpowiedzialnosci ludzi spacerujacych w parku.

    Jak już wejdziesz do tego kościoła, to jak stwierdzisz, który z tych
    dwóch siedzi zbyt blisko względem drugiego?

    --
    Robert Tomasik

  • 257. Data: 2021-04-08 13:34:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2021 o 13:00, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale jakos tak przy innych profesjach wam to nie przeszkadza.

    Nam, to znaczy komu? Ze mną w pokoju obecnie siedzi królik. Wlazł pod
    kanapę i tylko ogon wystaje. Wątpię, by mu cokolwiek poza brakiem paszy
    lub wody w ogóle przeszkadzało. Mnie jak powinieneś zauważyć
    przeszkadza. To o kim piszesz?

    > Czyli nie dosc, ze dzialacie bezprawnie, to jeszcze dyskryminujecie, a
    > to karalne jest :-)

    Faktycznie. Królik jest dyskryminowany, bo musi srać do kuwety.

    --
    Robert Tomasik

  • 258. Data: 2021-04-08 13:35:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2021 o 13:14, Olin pisze:
    > Jak się okazuje w całym kraju sporo osób nie dostosowało się do zakazów i
    > zostało ukaranych mandatami karnymi w wysokości od 10 tysięcy do nawet 30
    > tysięcy złotych.

    Maksymalny mandat karny w Polsce to 500 zł. Tysiąc, jak zbiegnie się
    kilka wykroczeń. Reszty już mi się czytać nie chciało, bo szkoda czasu.

    --
    Robert Tomasik

  • 259. Data: 2021-04-08 13:41:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2021 o 11:11, Olin pisze:

    > Popraw Wikipedię.

    Po co?

    --
    Robert Tomasik

  • 260. Data: 2021-04-08 13:42:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Z przepisów, które cytowałem, proboszcz jest oczywistym prawnym zarządcą
    > parafii, a parafia jest formalnym oddziałem (jednostką organizacyjną)
    > kk.

    OK! Ale co to ma wspólnego z liczeniem wiernych? Albo zakazywaniem
    komukolwiek wchodzenia do kościoła?

    --
    Robert Tomasik