  • Data: 2004-04-25 20:33:54
    Temat: Stacja benzynowa
    Od: "Marek Aleszczyk" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień Dobry !

    Miało miejsce następujące zdarzenie. Pojechałem z ojcem i kolegą na stacje
    benzynową, w celu zatankowania paliwa oczywiście, kierowcą był kumpel, ojciec i
    ja byliśmy pasażerami, po zatrzymaniu sie pod dystrybutorem (gaz) , bez naszej
    wiedzy podszedł do auta człowiek (potem okazało się że był to pracownik stacji)
    i zatankował bak do pełna. Problem w tym że chcieliśmy zatankować za konkretną
    sumę, nie do pełna. Na miejsce została wezwana policja, oskarżono nas o
    kradzież paliwa, policjanci postraszyli sądem grodzkim. Pytanie, czy
    popełniliśmy przestępstwo? Czy pracownik stacji ma obowiązek zapytać za jaką
    kwotę klient chce zatankować? Czy ma obowiązek poinformować pasażerów że
    rozpoczął tankowanie? (mówiono nam że przepisy nakazują aby pasażerowie
    opuścili pojazd podczas tankowania gazu, tylko że my nie wiedzieliśmy że ten
    człowiek rozpoczął tankowanie gazu), jaką linię obrony przyjąć ?

    Pozdrawiam Marek