  • Data: 2004-04-26 05:37:23
    Temat: Re: Stacja benzynowa
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 26. kwietnia 2004 01:44 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Z drugiej strony pytanie - jakim cudem w ogóle rozpoczął tankowanie
    > (jeździcie z otwartym wlewem??)

    ,,Wlew'' gazu jest zakręcany po prostu zakrętką. Przynajmniej ja tak miałem.

    > i jakim cudem bez przeszkód dokończył
    > tankowanie do pełna (trochę czasu to trwa).

    Gazem -- niedługo. Wystarczy, że siedzieli w aucie i liczyli kasę, a
    podpięcie węża z gazem uznali za przygotowanie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)