  • Data: 2009-05-04 22:27:19
    Temat: Re: zwolnienie L4 ZUS
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gtnpch$jji$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie dalej jak dziś przerabiałem poprawienie zwolnienia.
    > Żona była z dzieckiem w szpitalu.Dziecko chore. ZLA wypisane do 28 a żona
    > była 29 jeszcze w szpitalu - ewidentny błąd pielęgniarki.
    > oryginał zwolnienia miał być odwieziony dopiero jutro czyli 5 do zus.
    > ZLA zostało poprawione i opatrzone podpisem lekarki.
    > Więc czasem zwolnienia się poprawia - i im szybciej tym robi się to
    > łatwiej.

    Ale poprawione na stan zgodny z prawdą.

    > No właśnie nie. Kadrowa NIE PRZYJMIE zwolnienia tak wypisanego bo potem
    > jej PIP zarzuci że ma nierzetlną ewidencję czasu pracy. A kadrowa to
    > taka kobita co jej pare miesięcy zostało do emerytury i wpoli nie
    > wchodzić w konflikt z kontrolerami.

    To problem kadrowej. Weź ja na przetrzymanie. W ostateczności skłądasz w
    Inspekcji Pracy z pismem, ze Ci w zakąłdzie nie chcą przyjąc. To działa.

    > Zdziwiłbyś się jak wiele w niketórych instytucjach zależy od kadrowej..

    Nie dziwię się wcale.

    > No właśnie - sfałszowanie kartoteki jest złe - ale również przez kadrową
    > która powiela absencję.
    > Za to lekarz może wypisać zwolnienienie z datą dziesiejszą, za to
    > początek absencji jutro.

    Zapytam i zdam relację. Pewnie może, tylko po co?

    > do moemtnu dokąd nie przyjdzie mądry pan z pip i sie nie przypiep...

    Na mądrych z PIP są metody służbowe, zeby sie nie przyp...