  • Data: 2009-05-05 08:49:17
    Temat: Re: zwolnienie L4 ZUS
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 5 May 2009 00:12:38 +0200, pawelj napisał(a):

    > No właśnie nie. Kadrowa NIE PRZYJMIE zwolnienia tak wypisanego bo potem jej
    > PIP zarzuci że ma nierzetlną ewidencję czasu pracy.

    Ewidencja czasu pracy ma z reguły to do siebie że prowadzą ją .. pracownicy
    ;)
    Przełożony tylko potwierdza zgodność tych wpisów pod kątem czy któryś sobie
    nie dopisuje nadgodzin.

    > A kadrowa to taka kobita co jej pare miesięcy zostało do emerytury i wpoli

    I to jest sedno sprawy. Po prostu to jeszcze miot takich bab które mają o
    sobie najwyższe mniemanie i sądzą że są one "drugie po bogu" ;)

    > nie wchodzić w konflikt z kontrolerami.

    Jaki konflikt ... bronisz jakiejś baby która najlepiej by kadry prowadziła
    ołówkiem i na karteluszkach.

    > Zdziwiłbyś się jak wiele w niketórych instytucjach zależy od kadrowej..

    Mentalność sprzed kilkudziesięciu lat. To taki sam pracownik jak inny, a
    nawet gorszy wziąwszy pod uwagę że to nie produktywny w czystej postaci
    pracownik (acz jednak w średnich i dużych firmach niezbędny).

    > No właśnie - sfałszowanie kartoteki jest złe - ale również przez kadrową
    > która powiela absencję.

    Ku..a człowieku!!!
    Jakie POWIELANIE ABSENCJI?
    Czy kadrowa robi z 30 dniowego miesiąca 32 dniowy miesiąc???
    NIE
    Ilość dni zasiłkowych będzie taka jaka jest ilość dni ABSENCJI. A "w
    środku" mogą na siebie zachodzić i 5 druków ZLA!!!

    > Za to lekarz może wypisać zwolnienienie z datą dziesiejszą, za to początek
    > absencji jutro.

    Jesteś człowiekiem który planuje chorobę z tego widać?
    Bo jak udajesz się do lekarza to przecież z KONKRETNYM przypadkiem. Lekarz
    w sytuacji wystawiania ZLA stwierdza że jesteś nie zdolny do wykonywania
    pracy. Dlaczego ma dzisiaj lekarz wypisać ZLA że "za trzy dni będziesz
    chory"?

    > Ale jeszcze raz to napiszę - mi też nie podoba się sposób ewidencjonowania
    > zwolnień o którym piszę.

    To tylko system stosowany przez stare biurwy chyba.

    > Niestey jest praktykowany.

    Ale te pokolenia na szczęście będą sukcesywnie odchodzić z pracy. Oby!

    > I najbardziej uciążliwy dla pacjenta/pracownika.

    Eeee tam :)