  • Data: 2021-10-30 09:22:32
    Temat: Re: zarzuty
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > A nie zauważyłeś, że od lat Francuzi i Angole wsadzali do aresztu
    > kierowców TIR-ów, w których to na granicy francusko-brytyjskiej
    > znaleziono nielegalsów?

    Ty piszesz o areszcie czy więzieniu?
    Areszt niby karą nie jest ale nie jeden raz odnosiłem wrażenie że
    był stosowany jak szykana w praktyce równoważna "karze bez wyroku"
    nie tylko w RP3.

    *Od razu* rak zaczęli czy się rozkręcili z karaniem kierowców?
    Ponieważ więzienia w RP3 puste nie stoją to ja jako cynik "nie
    wykluczam" że sędziowie i sądy potrafią być "elastyczni" w kwestii
    (nie) rozstrzygania na korzyść.

    --
    A. Filip