  • Data: 2021-07-18 04:48:08
    Temat: Re: zarekwirowali obraz
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-07-17, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > faktycznie dzieło narusza prawo. W końcu sprawcą będzie autor dzieła,
    > czyli Beata ŚLIWIŃSKA, a nie restaurator wystawiający to dzieło - moim
    > zdaniem.

    Sprawcą będzie ten, kto udostępnił dzieło publicznie. Do szuflady można
    sobie nagryzdać dowolną obrazoburczą rzecz.

    Nb. mnie zastanawia brak ataków na Madonnę*. Już sama konfrontacja jej
    wizerunku artystycznego z pseudonimem artystycznym może być obrazą
    uczuć. Co prawda jest tu ten problem, że to jest jej faktyczne imię, ale
    mogła wybrać inny pseudonim, więc to nie może zwalniać od
    odpowiedzialności, konfiskaty radioodbiornika, a nawet telefonu ze
    spotify.

    *) katoparanoicy nie są pewnie świadomi.

    --
    Marcin