  • Data: 2022-09-16 19:17:29
    Temat: Re: wolność słowa Dody
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Sep 2022 18:45:59 +0200
    doszła do mnie wiadomość <6324a847$0$6210$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >To znaczy że trzeba ten przepis wykreślić z kodeksu
    >
    >TAK czy NIE?

    Jak najbardziej, to powinno być usunięte spod jurysdykcji sądów czy
    kogokolwiek..
    No bo wyobraź sobie, że ktoś tylko udaje że ma obrażone uczucia, a
    robi to, przykładowo, z zemsty, by komuś zamienić następne kilka lat
    życia na kontemplacyjne życie w celi więziennej, albo ubogacić jego
    dotychczasowe życie bieganiną po sądach i bezsennymi nocami oraz
    psychicznym dołem połączonym z próbami samobójstwa, no jak to poznasz?
    Będziesz badania specjalne robił na wykrywaczach kłamstwa, czy może
    wystarczy przysięga na Boga w niebiesiech? Szury potrafią nawet
    wykrywacz oszukać.
    Tylko Bóg osobiście może tu być sędzią.
    Amen.
    --