  • Data: 2021-12-10 01:05:00
    Temat: Re: urodziny Hitlera
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-12-09, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
    > Gość przez wiele lat był bezkarny. Wyjątkowo obrzydliwy typ. Nie sposób
    > tego opisać w kilku słowach: namawiał do pedofilii z własnymi dziećmi.
    > Serio. Dorobił do tego całą filozofię o inicjacji seksualnej dzieci
    > przez rodziców jako remedium na wszystkie bolączki i zło na świecie.
    > Z biegiem czasu (możliwe, że pod wpływem jakieś terapii, bo był w jakimś
    > ośrodku) złagodził swoje "poglądy" co do inicjacji dzieci (przez swoich
    > rodziców) dopiero jak osiągną pełnoletność... albo w końcu do niego
    > dotarły jakieś konsekwencje. Ale pisał dalej.
> [...]

    A, leotar, nawet się kiedyś zastanawiałem co się z nim stało. Trwało to
    trochę więcej niż parę lat. Gość po prostu chory MZ bo ideologia
    ideologią, ale tu chyba i jakaś mania (OCD) była skoro z taką
    konsekwencja i uporem nawijał o tym na grupach latami. Dziwne trochę, że
    sąd kazał mu coś usuwać.

    --
    Marcin