  • Data: 2021-12-13 16:16:14
    Temat: Re: urodziny Hitlera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n...@4...n
    et...
    >Zapadł prawomocny wyrok w sprawie pomówienia dziennikarza TVN
    >Bertolda
    >Kittela o rzekomą organizację rzeczonych urodzin.
    >Niejaki 'smok05', czyli Jan Janiak z Gliwic "W wyniku przegranego
    >procesu
    >będzie musiał zapłacić grzywnę - 1 tys. zł, a także nawiązkę - 200 zł
    >na
    >PCK. Musi też zwrócić Kittelowi poniesione koszty procesu i
    >honorarium jego
    >pełnomocnika."
    >https://wyborcza.pl/7,75398,27885514,troll-promowan
    y-przez-politykow-pis-znieslawil-dziennikarza.html
    >Ów Janiak miał 20 tys. obserwujących na tłiterze.
    >Ciekawe przy 'zasięgu' juznetowym kara za łgarstwa byłaby podobna.

    A ktoz to jest ten Kittel? A ktoz to jest Janiak/smok05?

    No i zaraz ... czy ja dobrze pamietam, ze na tych urodzinach to bylo 8
    osob, z czego 2 z TVN, ale chyba bez Kittela,
    a glowny organizator twierdzil, ze pieniadze na organizacje dostal od
    nieznajomego w reklamowce?

    Organizacja profesjonalna - scenografia, mundury, mowy pochwalne ...

    J.