  • Data: 2014-01-17 18:50:40
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2014 15:50, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. Czyli Południe skopało dupę Północy w Wojnie Secesyjnej?

    > Mam pewność co do nieskuteczności. To mogło działać w prymitywnych
    > czasach kiedy największym osiągnięciem technicznym był zajebiście duży
    > mur a uprawy rolne wymagały stada ludzi a nie jednego automatycznego
    > traktora.

    A nieprawda...
    To działa obecnie całkiem nieźle...
    Polacy (niewolnicy) kupują od swoich Panów stare samoloty, nadstawiają
    dupy na misjach o ropę, łaszą się o wizy (w drugą stronę Panowie jadą
    jak do siebie), pozwalają na budowanie baz wojskowych i więzień na swoim
    terytorium, etc.

    No i niebagatelne dla gospodarki jest zdobycie rynku konsumentów swoich
    wyrobów. Pijcie Coca Colę i płaćcie swoim Panom :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)