  • Data: 2023-02-28 12:15:59
    Temat: Re: szyba
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Feb 2023 11:57:54 +0100, cef napisał(a):

    > Ten problem (że się wydało) będzie musiał zostać jakoś rozwiązany
    > na przyszłość, żeby to się nie powtarzało. I nad tym się już pewnie
    > głowią w komendzie na wyższych szczeblach, bo techniki postępowania
    > jak już temat wypłynie są dość dobrze opanowane.
    > Trudno ukryć ostrzelanie budynku z granatnika ale inne sprawy z pozoru
    > ciche i nie rokujące dają czasem silne negatywne echo społeczne.
    > Może Robert by coś zaradził jak temu (wyciekaniu) zapobiegać?

    Nie mam wątpliwości, że przebija z niego tęsknota za czasami generała -
    tfu, Generała - i chętnie by do nich wrócił. Wtedy na ul. Mysiej w
    Warszawie istniał urząd, który czuwał, żeby w gazetach nie pisali byle
    czego, a funkcjonariusze cieszyli się należną im estymą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com