  • Data: 2023-02-28 12:12:09
    Temat: Re: szyba
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Feb 2023 10:00:23 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Mnie zastanawia jaka jest rzeczywista skala tego zjawiska. W sensie ilu
    > nie ma kłopotów z takimi numerami.

    Nie tak dawno dwie julki były podrywane 'na furę', ale dzielnym
    funkcjonariuszom drzewo znienacka wyskoczyło pod radiowóz.
    Nie chce mi się guglać, ale czytałem wywiad z jedną z nich i mówiła, że
    starszy z kulsonów sprawiał wrażenie, że porywanie nastolatek służbowym
    autem ma dobrze przećwiczone, co sugeruje, że to nie był pierwszy raz, tyle
    że wcześniej nie kończył jazdy tak gwałtownie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com