  • Data: 2023-02-28 16:45:17
    Temat: Re: szyba
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Feb 2023 10:00:23 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Mnie zastanawia jaka jest rzeczywista skala tego zjawiska. W sensie ilu
    > nie ma kłopotów z takimi numerami.

    Mysle, ze dokladnie takich to skala jest nieduza.
    To znaczy myślę, ze żaden kulson nie ma dylematów z takimi numerami,
    ale szyby pekają stosunkowo rzadko, a może maja lepszych komendantów,
    ktorzy rozumieją ze to się zdarza i załatwiają sprawe bezkosztowo.

    Bo policjant jest odpowiedzialny za powierzony sprzęt, finansowo do
    trzech pensji. W samochodach bardziej pewnie dokuczają drobne obcierki
    i stluczki niz szyby, tylko tu trudniej komus wmówic, wiec nie wiem co
    robią:
    -szukaja jelenia ktory naprawde w nich wjedzie,
    -szukają mocno pijanego, ktoremu mozna wmówic,
    -ubezpieczają sie? Ponoc można.
    -naprawiają na szybko i tanio w znajomym warsztacie ? (dziupli?)
    Robercie - da sie tak radiowóz na dzien schować?

    -maskują/ukrywają szkody ... z czasem wyjdzie, ale to juz innego
    klopot.

    -maja umówione auto w rodzinie ...

    Bo tu chyba o normę lub jakie ambicje chodzilo
    https://www.youtube.com/watch?v=RdfqrhoQecQ
    https://www.youtube.com/watch?v=VUnQ5dX8tZ8

    J.