  • Data: 2022-02-11 17:20:57
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > były też osoby co miały powikłania po szczepieniu i niektóre nie
    > przeżyły no i? Każdy dla siebie powinien oszacować ryzyko jednego i
    > drugiego w danym przypadku.

    To tak jak przy innych szczepionkach. W tym tych obowiązkowych od lat.
    Ale oczywiście ty jako kompetentny i światowej sławy naukowiec w
    dziedzinie szczepień potrafisz to ryzyko ocenić samodzielnie. Jak każdy
    oczywiście.

    > już dawno nabyłem i co? Bez covid party ect.

    I pstro. Ktoś inny nie nabył, bo zmarł.
    A być może gdyby nie takie szury jak ty, to by się zaszczepił i by żył.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr