    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szury w życiu codziennym
    Date: Fri, 11 Feb 2022 16:08:46 +0100

    > takie zdanie rzucił chyba w okolicy wakacji 2020r Horban

    To kurwa wiesz, czy chyba?

    Wiesz, że znowu bredzisz, ale na wszelki wypadek używasz słowa "chyba".
    Tak właśnie działają szury. Nie wiedzą na pewno, nie sprawdzą, coś
    gdzieś usłyszą, powtarzają bezmyślnie. Ale dodadzą "chyba" i uważają, że
    wszystko w porządku i nie mogą się nadziwić, że są nazywani szurami.

    Po chuj powtarzasz coś, o czym piszesz "chyba"?

    > no i jest to głupota, bo odporność oparta na przeciwciałach i odporności
    > komórkowej nigdy nie jest gorsza po przechorowaniu niż po szczepieniu.

    Bredzisz.
    Przechorowanie zawsze jest gorsze niż zaszczepienie.
    Tłumaczyłem ci to już, że nabywanie odporności poprzez przechorowanie to
    przejaw kretynizmu w postaci czystej.

    > zależy co - jeśli są to teorie to mam pewien dystans,

    Kłamiesz. Nie masz. Łykasz wszystko o czym bredzą antyszczepionkowcy.
    Co chwilę wrzucasz tutaj jakąś antyszczepionkową brednię, której nie
    zweryfikowałeś.

    > ale tak jak w
    > przypadku Horbana zapamiętuję (a mam dość dobrą pamięć) kto mówił co i w
    > jakich okolicznościach i sprawdzam to co dla mnie jest istotne.

    Widzę właśnie. Gówno sprawdziłeś i masz kiepską pamięć.

    Ja sprawdziłem co powiedział i sprawdziłem skąd się wzięła ta kolejna
    manipulacja szurów jego słowami. Ty nie.
    Twierdził, że jest bardziej stabilny od wirusa grypy, a nie że nie mutuje.
    Szury sobie to przetłumaczyły na "powiedział, że nie mutuje".

    Tę swoją dobrą pamięć możesz sobie w buty wsadzić.

    > jakiemu oszołomowi? Czyli wg Ciebie taki dr Pieniążek to oszołom? Bez
    > kariery naukowej, nie zna się na tym czym się zajmował?

    Znowu ci pamięć szwankuje:
    http://pressmania.pl/proste-pytania-proste-odpowiedz
    i/

    "Dr Norman Pieniążek (75 l.)(...)"
    "Nazywany profesorem Norman J. Pieniążek studia biologiczne na
    Uniwersytecie Warszawskim ukończył... 52 lata temu. Cztery lata później
    obronił tamże pracę doktorską. Niestety, zgodnie z wpisem do bazy Nauka
    Polska na tym kariera naukowa pana Pieniążka zakończyła się,
    przynajmniej w Polsce"

    "Nazywanie więc doktora Pieniążka profesorem nie ma najmniejszej racji
    bytu. Podobnie zresztą jak podawanie go za pracownika Centers for
    Disease Control and Prevention (CDC). Dr Pieniążek w końcu odszedł na
    zasłużoną emeryturę, i to już 7 lat temu, w 2013 r."

    Resztę doczytasz samodzielnie. O ile nie zapomnisz.
    Inne informacje na jego temat też najdziesz. Jak będziesz chciał.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr