  • Data: 2022-02-11 11:51:26
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 11:30:59 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Tu nie ma kwestii głupoty, u nas też np było zalecenie, by nie
    > przyjmować krwi od osoby zaszczepionej przez jakiś czas od szczepienia -
    > mieli nadzieję, że jest to wystarczający czas na zanik materiałów
    > szkodliwych z krwi.
    >
    > A ja się nie dziwię, że ktoś boi się o zdrowie dziecka i nie chce go
    > pogarszać. Natomiast w przypadku tych szczepionek nie robiono badań
    > biodystrybucji

    Blabla. A o leczeniu osoczem krwi ludzi którzy przechorowani covid
    słyszałeś? Zanim szczepionki weszły do szerokiego użycia apelowano do
    ozdrowieńców i oddawanie krwi aby można bylo przeciwciała zawarte w
    osoczu podać ciężko choremu. Chyba nie przypuszczasz że przeciwciała od
    zaszczepionych są gorsze niż od ozdrowieńców? Masz w ogóle jakąś wiedzę
    o tym jak się testuje leki przed dopuszczeniem do obrotu i jak testowano
    konkretne szczepionki przeciw covid?
    --
    Jacek
    I hate haters.