  • Data: 2009-06-23 20:38:20
    Temat: Re: system ratalny i podpis
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:h1prbq$lig$1@news.onet.pl...

    > A podpisywałeś umowy w sklepie, czy w banku? Bo jeśli w sklepie, to
    > byłbym rad za garść szczegółów, w jakim to systemie kredytowym pracownik
    > sklepu zawiera w imieniu banku umowę.

    W sklepie.

    Na przykład umowa z GE MONEY BANK podpisana przez pracownicę sklepu
    EURO RTV AGD jako "osobę reprezentującą bank"

    Pierwszy punkt umowy: Umowa zawarta pomiedzy GE MONEY BANKIEM bla bla
    bla reprezentowanym przez [imię i nazwisko panienki]. Zapewne
    odpowiednie osoby mają upoważnienie banku do zawierania umów w jego
    imieniu, nie widzę tu nic dziwnego.

    --
    Liwiusz