  • Data: 2009-06-24 06:04:34
    Temat: Re: system ratalny i podpis
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:h1ris5$3ck$1@news.onet.pl...
    >
    > Zapewne, tylko co z tego? :-) Wyobraź sobie, że ekspedientka udzieli
    > milionowego kredytu klientowi. Bank sklep sobie ścigać może, ale
    > przecież byłby taką umową związany z klientem. W znanych mi przypadkach
    > jednak nie pozostawia się tego nigdy decyzji pojedynczego zewnętrznego
    > pracownika banku.

    Nie za bardzo rozumiem Twoje obawy. Przecież bank każdorazowo musi
    wyrazić zgodę na udzielenie kredytu konkretnemu klientowi. No i nie
    mówimy tu o kwocie miliona złotych, tylko o wartości telewizora, lub co
    najwyżej kilku.

    Jeśli zgody nie będzie, to sytuacja będzie taka, że sklep wyda towar
    na podstawie fraudu swojej pracownicy, a bank nie przeleje pieniędzy do
    sklepu.

    --
    Liwiusz