  • Data: 2002-09-25 06:04:02
    Temat: Re: sprzedaz telefonu i simlock
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 24 Sep 2002 16:01:44 +0200), "[ piotr sut
    ]" <w...@t...pl> był(a) napisał(a):

    >Zawsze, czy tylko w "pewnych przypadkach" jest to mozliwe?
    >:-)

    W przypadku likwidacji podmiotu posiadającego abonament -- za darmo.
    W przypadku odstąpienia ,,bo lubię'' -- za opłatą. Kiedyś było to
    50zł, teraz bodajże 25, ale tutaj nie dam soboe głowy uciąć, w każdym
    razie poniżej 50zł.

    Ćwiczyłem to w praktyce w czasach kosztu 50zł. Poszliśmy do
    autoryzowanego salonu, z pisemkiem od jednej firmy, że się zrzeka i od
    drugiej, że przejmuje to wszystko, łącznie z warunkami cyrografu. Coś
    tam zostało spisane i już.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)