  • Data: 2022-05-09 20:32:16
    Temat: Re: sprawa Ewy Tylman
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
    > https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/zapadl-wyr
    ok-w-sprawie-zabojstwa-ewy-tylman/xlzh51j,79cfc278

    > juz trzeci wyrok w sprawie, znow uniewiniajacy.
    >
    > Jak tak czytam, to mam mieszane uczucia.
    > Powiedział tym policjantom, ze zepchnął ze skarpy,
    > czy tylko oni tak mówią ?
    >
    > Dlaczego mialby ja spychac ze skarpy, i dlaczego mialby od tego
    > przytomnosc stracic ... skarpa nie wyglada na stromą ani bardzo
    > wysoką.

    Ja ty śmiesz nie wierzyć tym że nadzwyczaj liczne oświadczenia Policji
    "przyznał się do zarzucanego czynu *KROPKA* " mogą być o kant dupy potłuc?

    Dla mnie osobiście lecenie policji "gołym" przyznanie się do winy może
    sugerować ducha tytułu filmu "Przepraszam czy tu biją?". Normalny
    człowiek przyznaje się przeważnie+ *jak są dowody* wiec do kurwy nędzy
    wypada _rutynowo_ napomykać jakie są inne dowody poza tym przyznaniem się.

    --
    A. Filip