  • Data: 2022-05-10 12:48:02
    Temat: Re: sprawa Ewy Tylman
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    J.F w news:1b81g5m460jrf.13wpixout4l2z$.dlg@40tude.net
    > https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/zapadl-wyr
    ok-w-sprawie-zabojstwa
    > -ewy-tylman/xlzh51j,79cfc278
    > juz trzeci wyrok w sprawie, znow uniewiniajacy.
    > Jak tak czytam, to mam mieszane uczucia.
    > Powiedział tym policjantom, ze zepchnął ze skarpy,
    > czy tylko oni tak mówią ?
    > Dlaczego mialby ja spychac ze skarpy, i dlaczego mialby od tego
    > przytomnosc stracic ... skarpa nie wyglada na stromą ani bardzo
    > wysoką.
    > J.

    to nie jest jak w deterministycznych ukladach fizycznych z sygnalem
    wchodzacym do bramki: wszedl, wyszedl z widocznym efektem, wiec w bramce
    *musialo* zdarzyc sie dokladnie to i to, bo rzadza w niej takie i takie
    prawa.
    szli - bylo widac
    weszli poza monitoring - nie widac ich.
    wyszedl sam - byl widoczny.
    A praw opisujacych to, co zdarzylo sie (smierc) w "bramce" (poza polem
    widzenia) - takich obiektywnych praw w tym przypadku nie ma. Mozna sie tylko
    domyslac i wowczas to jest proces poszlakowy. A one sa rozne. Wystarczy, ze
    moze byc pare (prawie) rownie prawdopodobnych wersji wydarzen w "bramce" -
    i juz skazanie nie powinno byc mozliwe. W tym sensie - istnieje byc moze
    morderstwo doskonale....