  • Data: 2004-02-09 13:54:22
    Temat: Re: spalony komp:-(((
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c080lq$eua$1@news.lublin.pl...

    > Użytkownik "m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > chyba nieweilka albo zadna, niestety
    > kilka dni temu w lublinie tez na moment zgaslo swiatlo, tez jakies kompy
    > niewstaly juz wiecej. na p.r.l. ktos pisal, ze ubezpieczenie mieszkania
    > tego nieobejmuje a zaklad energetyczny nieodpowiada za szkody

    A tutaj bym się sprzeczał...Jeśli było przepięcie w sieci (w efekcie
    wyłączenie prądu), to zakład ma to _na_pewno_ zarejestrowane. Na pewno jest
    znana też przyczyna przepięcia. Zakład dostarcza energię na podstawie
    podpisanej z odbiorcą umowy. Należałoby przede wszystkim przekartkować tą
    umowę, a potem Prawo Energetyczne.
    yamma