  • Data: 2004-02-09 13:28:50
    Temat: Re: spalony komp:-(((
    Od: Azazell <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m wrote:

    >czy to nalezy uznac za wine zakladu energetycznego?jesli tak to na jakie
    >przepisy mozna sie powolac, by pokryli koszty naprawy?

    naprawdę to musieliby sie przyznać, że było to przepięcie z ich winy. a
    z tego co wiem to przyznają się tylko przy ewidentnych przypadkach jak
    juz nie mogą się wymigać. możesz spróbować napisać do nich i najlepiej
    jakbyś znalazł jeszcze jakieś osoby którym się to stało przy tym
    wyłączeniu.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać damie wódki?
    To czysty spirytus.