  • Data: 2004-02-13 08:00:53
    Temat: Re: spalony komp:-(((
    Od: Azazell <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    >pierdoly opowiadasz masz w mieszkaniu 3 fazy i moze jeszcze komp jest
    >3-fazowy? a miedzy - fazowe napiecie to normalnie 380.
    >marek

    a wziołeś pod uwagę że gościowi się pomyliło i chciał powiedzieć że na
    fazie miał napięcie jak międzyfazowe?
    a na przykład jak panom monterom z energetyki się pochrzani i podłączą
    źle przewody gdzieś tam?

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać damie wódki?
    To czysty spirytus.