  • Data: 2022-08-12 19:22:41
    Temat: Re: ryby
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2022 o 19:05, J.F pisze:

    > Az tak to po kanalach nie chodze :-)

    Leniuszek.

    https://geoportal.mpwik.wroc.pl/portal/apps/webappvi
    ewer/index.html?id=3e20475b99c24e8797f2d3cdbd747de3

    > Jak oddzielnie to niemiecki pomysl - to pewnie taką mamy :-)

    Wręcz przeciwnie - wygląda na to że niemce zrobili ceglaną
    ogólnospławną, a teraz dobudowują do tego rozdzielczą z hdpe.

    > A ja wlasnie nie rozumiem - te pod Wisłą czy Odrą to tez takie ledwo
    > wypelnione zazwyczaj, czy wlasnie pelne, bo scieki splywaja w
    > najnizszy punkt ?

    Pełne - to syfon.

    https://www.mpwik.com.pl/download.php?id=2874

    Nie zastanawiałem się jak to wypompować w razie czego:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!