  • Data: 2002-02-26 21:58:52
    Temat: Re: rozwod
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Katan" <k...@n...cussons.com.pl> napisał w wiadomości
    news:8d6f7u0puvgv28rcbcik0uhm8n8r5npc2u@4ax.com...

    > Nie, a powinienem?
    >
    > Robie to pierwszy raz w koncu...
    > Katan.. poprostu Katan..
    Każda ze stron ma prawo do złożenia wniosku o zwolnienie jej od kosztów
    uzasadniajac powody ...do tego należy dołączyć zaswiadczenie o dochodach i
    oswiadczenie odrecznie pisane o swoim stanie majatkowym....A przedewszystkim
    czytac na wezwaniach pouczenia o zachowaniu terminu do złozenia odpowiednich
    wnioskow ,pism itp.... Sandra