  • Data: 2002-02-28 21:21:32
    Temat: Re: rozwod
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news.faq.net.pl" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a5lnnm$rql$1@news.bsi.net.pl...

    > Użytkownik "..." <w...@t...pl> napisał w wiadomości

    > bezrobotnym i bez prawa np. do zasiłku....Sandra
    >

    > Ponadto chciałam dodać : przy wniesionym pozwie o rozwód Sąd wzywa o
    zaświadczenie o dochodach w celu ustalenia wpisu /nie mylić z kosztami
    końcowymi po zakończeniu postępowanie / w momencie gdy sąd wyliczy taki
    wpis od sprawy rozwodowej wtedy wysle wezwanie o wpłacie wpisu ...a to
    moment dla Ciebie bys złożył wniosek o zwolnienie ciebie od tego wpisu i
    kosztów koncowych uzasadniajac i dołaczając dowody na poparcie twojej
    sytuacji ...taka jest kolei ... i zawsze czytanie pouczenia o terminach by
    czegos nie przeoczyć ... gdy jednak nie wiesz wielu rzeczy to są w każdym
    sądzie sekretariaty i panie ,które mają obowiązek cie pouczyć o wszystkim
    czego nie rozumiesz ...nawet gdyby to robiła 10 razy ...masz do tego prawo
    Sandra