  • Data: 2006-04-05 21:05:58
    Temat: Re: przepisy drogowe- wpychanie sie miedzy auta.
    Od: "Easy" <e...@m...NOSPAM.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vasco" <v...@p...fmfm> napisał w wiadomości
    news:e10iqb$f6l$1@inews.gazeta.pl...
    > 90

    > No wlasnie 20 cm... Gdybym nie przezyl pare razy, to bym nie uwierzyl :)
    >
    > Vasco
    uhm i pewnie pedzil czysta na gumie ;))

    odczucia jadacego w puszce sa nico inne od odczuc motocyklisty.. a jakos tak
    sie sklada zeto motocyklista wiecej ryzyjuje. znszczenie Twojego lusterka,
    to dla motocyklisty powazny wypadek. Wierz mi, nikt nie jezdzi z duza
    predkoscia 20 cm od auta..ni chyba ze wraamy do tematu korka ;))

    Easy