  • Data: 2021-04-02 16:28:27
    Temat: Re: prokuratura w Miechowie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.04.2021 o 12:45, J.F. pisze:

    > Nie da sie dostac wykazu przychodzacych?

    O ile mi wiadomo, to nie. Wychodzące dostajesz, bo teoretycznie za nie
    płacisz.

    > Szczegolnie jak sie uzasadni interesem prawnym ?

    Od tego jest prokurator.

    > Nie, jesli sprawa juz umorzona. Ale widac umorzona nie byla, lub
    > wznowiono, skoro "Prokurator Agnieszka Kupracz 16 października 2015
    > zwróciła się do sieci PLAY po raz kolejny o ujawnienie połączeń. I po
    > raz kolejny wysłała błędny numer telefoniczny. Przedstawiciel sieci
    > po raz drugi odpowiedział, że połączeń nie stwierdzono"

    Co zresztą można było0 przewidzieć, skoro wcześniej ich nie było.

    > Ba, jesli masz racje co do tych wychodzacych ... dowod na
    > molestowanie ksiedza przez dziewczyne :-)

    Też nie. Co najwyżej złośliwe niepokojenie, bo nie wiemy, co w tych
    SMS-ach było.

    > No ale przyznasz, ze prokurator dwukrotnie mylacy numery, przez co
    > "nie ma dowodu", to jest jakies kuriozum ...

    Ale dowodów na co? Oczywiście, prokurator błędów popełniać nie powinien,
    tym nie mniej w sprawie o zgwałcenie SMS-y, to by miały znaczenie,
    jakbyśmy nie znali sprawcy. Wówczas po połączeniach można wytypować.

    > W dodatku mamy rok 2021, to co - nie bylo czasu na uzupelnienie
    > materialu ? Chyba, ze jak mowisz - byly dowody - na duza ilosc
    > polaczen i SMS ...

    Teraz już tych danych nie ma. Zajrzyj do ustawy. 366 dnia od połączenia
    retencyjne dane są usuwane.

    > SMS powinny sie gdzies tam w telefonach zapisac, prokutor zabrala
    > ksiedzu telefon do analizy ?

    Powinny, choć po pierwsze trzeba znaleźć właściwy telefon. po drugie
    umieć go odblokować. No i nadal, cokolwiek by w tych SMS-ach nie było,
    to będą to co najwyżej poszlaki na zgwałcenie, a nie dowody. No chyba,
    ze ją SMS-ami gwałcił.

    --
    Robert Tomasik