  • Data: 2021-04-02 23:58:15
    Temat: Re: prokuratura w Miechowie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-02 o 15:58, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    .net...

    la-gwalcona-przez-ksiedza-duchowny-wciaz-jest-na-wol
    nosci,1053217.html

> [...]
    > Aczkolwiek ... przesluchac trzeba dobrze, zeby niewinnego nie oskarzyc.
    >
    > Ale czekaj czekaj - wedle tekstu zdarzenie mialo miejsce w 2015 roku,
    > gdy dziewczyn/k/a miala 12 lat.
    > Jesli teraz zglosila ponownie ... zapisy u operatorow juz skasowano.
    >
    > No ale wedle tekstu, to pani prokurator pytala we wrzesniu i
    > pazdzierniku 2015, i co - nikt nie dopilnowal, aby spytala trzeci raz ?
    >
    > No w tvn prokurator Jedrychowska-Jaros, a w gazecie Agnieszka Kupracz.
    > Ktos tu klamie, albo co najmniej kreci :-)

    > Ale ... dobrze pisze - bedzie dowod, ze byla jakas wieksza ilosc

    Biling połączeń w Play-u na pewno dostały. Przecież po to do tego Play-a
    poszły.
    Może tak być, że matka potem ten biling zniszczyła.

    Tak swoją drogą ta dziewczynka jak wnioskuję nie pokazala matce swoich
    pleców. Powinny od razu iść na policję. Coś mi tu nie pasuje.

    > A najciekawsze pytanie bedzie bez odpowiedzi - przypadkiem sie tak dwa
    > razy mylila, czy celowo ...
    >
    > J.
    >
    > P.S. Internet wolniej kasuja - pania Kupracz powolywal Seremet
    > https://www.rp.pl/artykul/1122941-Powolania-prokurat
    orow---1-lipca-2014.html

    Taką jedną z sądu rejonowego powoływał L. Kaczyński i ona teraz "włazi w
    dupy"zlodziejom. Miała odjąć od kwoty to ile ukradli pozwanemu, to nie
    odjęła, a potem wystawiła rączką referendarza drugi raz tą ukradzioną
    kwotę i komornik potrąca 2 razy te same wyroki. Tej osoby nie stać na
    powództwo przeciwegzekucyjne, bo opłata za wniesienie do sądu byłaby spora.
    Jedna pani sędzia z karnego była prostytutką. Miała swojego sutenera.
    Wtedy chyba studiowała i mogły jej być potrzebne pieniądze.

    --
    animka