    From: "Kuba" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem spamu
    Date: Tue, 11 Mar 2003 09:17:29 +0100

    Użytkownik "Tomek.." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b4ji5s$nur$1@sklad.atcom.net.pl...
    > Witam
    > Jeśli wszystkie z tych metod są teraz zakazanym spamem to chyba żyję w
    > nienormalnym kraju?! Przekładając problem mailowania ofertowego na
    > telefonie.. aby zadzwonić do firmy
    > xxx której telefon znalazłem w Panoramie Firm mówiąc, że
    > mam do sprzedania DYSKI po 3zł musiałbym najpierw zadzwonić i zapytać czy
    > mogę
    > zadzwonić i powiedzieć że mam coś do sprzedania???

    Wczoraj skierowałem podobne zapytanie na pl.news.mordplik.
    Jest to generalnie grupa dla antyspamerów, spamerkillerów itp.
    Niektórzy są przekonani, że nawet wysłanie zapytania do firmy
    czy jest zainteresowana otrzymaniem oferty to też spam.
    Nie ma też mowy żeby podpowiedzieć czego dotyczy oferta
    chociażby poprzez wskazanie branży, albo przedstawiając się
    umieścić namiar na własną stronę www.

    Pytanie co można wogóle wysłać do kogoś nieznajomego (firmy) żeby się nie
    narażać na grzywnę
    Pozdrawiam
    Kuba