  • Data: 2022-01-14 12:41:37
    Temat: Re: prePegasus? [Atak GW na zaufanie do smartfonów (Android/IOS)]
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 14 stycznia 2022 o 11:55:44 UTC+1 A. Filip napisał(a):

    > A co do opisywanych przypadków wyłączenia smartfonu i skasowania zdjęć:
    > Jak to ma być prawda więcej niż raz lub dwa razy to IMHO mamy
    > samooskarżenia jełopa który nie zaczął nosić cyfrowego aparatu
    > fotograficznego luzem (nie w kombinacji ze smartfonem). Ja to zacznę
    > traktować poważniej jak jełopozycja zacznie hurmem nosić takie aparaty w
    > do końca przyszłego tygodnia :-)

    Jakiego "cyfrowego"?
    Przecież to też komputer z kupą taniego oprogramowania.
    A skąd wiesz, co to naprawdę siedzi w takiej karcie SD, CF czy XD?
    A żeby zgrać zdjęcia to trzeba podłączyć do "prawdziwego" komputera, ten to już
    będzie podłączony do tzw. internnetu zapewne, więc zdjęcia też znikną.
    Warunek konieczny to noszenie zorki-5.
    Oj, spisek, filmu się nie da kupić - no ale już samo noszenie będzie odstraszające ;P