  • Data: 2022-01-14 11:54:55
    Temat: Re: prePegasus? [Atak GW na zaufanie do smartfonów (Android/IOS)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    > byłem śledzony. Może czekano, aż mi się powinie noga.
    >
    > Po wypadku była jeszcze jedna bardzo dziwna sytuacja, dotycząca już samego
    > miejsca zdarzenia. W momencie gdy osoby, które chciały je nagrać, zrobić
    > zdjęcie, podchodziły, a ich telefony się wyłączały. Moje wątpliwości co do
    > tych przypadków prokuratura odrzuciła na etapie śledztwa. Nikt się tym nie
    > zajmował. Wiem też o kilkunastu sytuacjach, gdy ktoś był 30-40 metrów od
    > miejsca zdarzenia, a nagle jego telefon przestawał działać albo zdjęcie,
    > które mu się udało zrobić, zniknęło z telefonu.>>

    sebastian-koscielnik-o-przeoraniu-przez.html

    > To jak oni to robią, że znika zdjęcie z telefonu? Jakieś czary-mary?

    Normalnie. Smartfon to kupa skomplikowanego "względnie taniego"
    oprogramowania wiec dziury "tym bardziej muszą" być.
    Podejrzenia że USA zostawia (także) celowe dziury dla NSA.gov nie są
    IMHO *całkiem* bezzasadne. Tyle że takie oprogramowanie/hakowanie w kombinacji
    "z warszawskimi numerami" to albo partactwo albo celowe podstraszanie.
    "Jakieś tam zainteresowanie służb" po linii wykluczania że to był zamach
    na premier RP udający wypadek IMHO będzie trudno udupić/ukarać po
    *bezstronnych* sądach dopóki dość ostro nie przegięli pały.

    A co do opisywanych przypadków wyłączenia smartfonu i skasowania zdjęć:
    Jak to ma być prawda więcej niż raz lub dwa razy to IMHO mamy
    samooskarżenia jełopa który nie zaczął nosić cyfrowego aparatu
    fotograficznego luzem (nie w kombinacji ze smartfonem). Ja to zacznę
    traktować poważniej jak jełopozycja zacznie hurmem nosić takie aparaty w
    do końca przyszłego tygodnia :-)

    "Twoje oskarżenia świadczą *TEŻ* o tobie".
    "Raz to przypadek. Dwa zbieg okoliczności. Trzy to wrogie działanie"

    --
    A. Filip