  • Data: 2010-06-27 18:30:23
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-27 13:45, Użytkownik .B:artek. napisał:

    > Ale co udowodnisz? Przyjmiesz do siebie do domu kradziony sprzęt RTV i
    > obrazy, jeśli ktoś Ci je da na przechowanie? Oczywiście nic nie będziesz
    > udostępniał.

    Na początek z racji twojego wieku, jak ze sklepu ukradnę ten sprzęt
    RTV to w sklepie go zbraknie w odróżnieniu od lewej płytki Windowsa.
    Więc i klasyfikacja czynu będzie inna.

    > Właściciel praw autorskich może też wystąpić o odszkodowanie.

    Jak najbardziej może, tyle że słyszałeś aby wystąpił od o takie
    wobec osoby prywatnej nie używającej tego systemu na komputerze
    a tylko posiadającym lewą płytkę z nim ?
    Nie wygrał by takiego procesu.

    > Słyszę to ilekroć memu rozmówcy kończą się argumenty. Jak nie jesteś w
    > stanie czegoś udowodnić, to jest to tylko teoria. Niekiedy można ją
    > jeszcze określić mianem spiskowej. Udowodnij zatem to, co napisałeś w
    > poprzednim poście, a co ja zakwestionowałem.

    Ja natomiast czytam takie teksty w stylu idź na p.s.teorie jeśli
    argumenty kończą się młodym rozmówcom. :-)
    Mam udowodnić że RIAA nie pozwała do sądu chomika ?
    To może Ty łaskawcze udowodnij że pozwała i że nie jest on
    taki bezkarny jak pisałem. :-)