  • Data: 2003-09-06 08:13:52
    Temat: Re: picie w sklepie
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Picie w sklepie spożywczym jest zabronione, ponieważ jest on miejscem
    > publicznym, a nie jest miejscem przeznaczonym do tego celu.

    a jakiś artykulik o tych "miejscach publicznych" można prosić?
    bo ja znam tylko taki:
    "2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w parkach, z
    wyjątkiem miejsc przeznaczonych do
    ich spożycia na miejscu, w punktach sprzedaży tych napojów"

    czy mogę pić alkohol w lesie należącym do Skarbu Państwa?
    na "dzikiej" plaży(zakładam, że rada gminy nie wprowadziła
    tam zakazu na mocy art. 14.6, na wycieczce w góry (nie ma tam Parku Nar./rezerwatu),
    itp.? są to przecie miejsca ogólnodostępne
    (publiczne); );

    co do picia w sklepie, to może to doprowadzić do cofnięcia
    koncesji ( jak już pisano ), natomiast do osoby pijącej
    w sklepie to ja artykułu nie potrafię dopasować;
    w sklepach są wywieszki "zabrania się spożywania
    alkoholu w obrębie sklepu", ale czy to oznacza, że obsługa
    taką osobę usunie, czy też coś więcej?

    i jeszcze jedno:
    czy podwórko podpada pod art. 14.2a - "place" (kamienica prywatna,
    są tam jednak ogólnodostępne punkty handlowe)?
    czy wiejskie drogi podpadają pod pojęcie "ulice"?
    standardowo po wsiach pije się przed sklepami.

    pzdr
    gl