    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pełno trupów dookoła
    Date: Sat, 30 Mar 2024 22:06:52 +0100
    <uu0bep$8j8$3$Shrek@news.chmurka.net> <4JPMN.721$Lw2.10@fx11.ams1>
    <uu1dg9$5rs$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <uu47pj$jur$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uu8pmg$tj5$12$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uu8r1r$m4o$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uu91h6$tj5$15$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Pytałeś, czy kwadraty liczy się do prostokątów, a nei czy prostokąty
    > liczy się do kwadratów.

    Raczej odwrotnie. Każdy zaginiony jest w zbiorze poszukiwanych. Nie
    każdy poszukiwany jest zaginionym. Mam nadzieję że wyjaśniłem. Dla nie
    kumatych zamieściłem od razu wyjaśnienie w nawiasie.

    > To nie jest kółko różańcowe, że dzwonisz do sąsiedniej parafii i siostra
    > przeleci się wokół kościoła w intencji znalezienia.

    Nie wiem jak jest w parafii. W organizacji w której pracuje, to jak mam
    coś do załatwienia w innej lokalizacji to zastanawiam się czy muszę to
    zrobić konkretnie ja. Jak nie i w danej lokalizacji mamy innych
    pracowników, to wysyłam maila albo dzwonię. Na ogół daje się załatwić.

    > Wiedziałem, że nie pojmiesz.

    Wiedziałem, że nie pojmiesz:P

    > No widzisz. Są ludzie, którzy przez całe życie ne byli legitymowani.

    No i? Są ludzie którzy całe zycie nie ruchali, albo całe życie nie
    przeczytali książki. Ale większość ludzi w ciągu życia w różnych celach
    posługuje się dowodem tożsamości. Jeśli nie mają jakiegoś wyraźnego
    powodu żeby robić to inaczej to posługją się legalnym bo tak najprościej.

    > Poniekąd sporo racji.

    No myślę, jeszcze tylko jakiś urząd kontroli pismaków i możnaby
    spokojnie wpierdalać pączki w oczekiwaniu na emkę. Tylko te filozofy od
    konstytucji i pismaki... Gdyby można było to zmienić... NIe wiem może
    komunę przyrócić, tam był spokój - pismaki siedziały cicho a filozofów i
    prawników się pałowało albo spadali ze schodów.

    > Nigdy nie leciałem prywatnie samolotem.

    To ci zdradzę, że prywatnie lata się mniej więcej tak samo jak służbowo.
    No chyba że służbowo latasz biznes klasą to wygodniej, ale dokumenty
    musisz pokazać te same.

    > Pomijając ostatnie 3 lata (Covid) to bywało kilkanaście tygodni w roku.

    Mamy obieżyświata na grupie;)

    > Niekoniecznie. Jak się zatrudniasz, a masz już ubezpieczenie, to chyba
    > ZUS nei wzywa i nie legitymuje. Idzie deklaracja.

    Koniecznie. W deklaracji masz mieć działający numer pesel.

    > A tu już nei jesteś uprawniony do wiedzy w tej materii :-)

    Tak, bo to tajne;)

    > Podpowiem Ci,
    > ze tam jest kilka baz. Kilka podmiotów sprawdzających z różnymi
    > uprawnieniami.

    Czyli jakby się zaginiony przeszedł na lotnisko to pewnie nawet na
    krajówce by się wyświetlił na czerwono przy bordingu.

    > Albo postanowił zmienić adres. Siedzi sobie w takiej Grecji. Pracuje na
    > gospodarstwie rolnym Greka za wikt i opierunek. Jak umrze, to grecy
    > prześlą akt zgonu do Polski. Wcześniej nikt się nim nie będzie interesował.

    A chyba powinien skoro jest poszukiwany?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!