  • Data: 2024-03-31 14:42:21
    Temat: Re: pełno trupów dookoła
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, ale coś chyba jest na rzeczy:
    > https://www.researchgate.net/figure/Overview-of-data
    -signed-and-stored-in-e-passports-chip_fig1_22140639
    5
    > "Millions of citizens around the world have already acquired their new
    > electronic passport. The e-passport is equipped with contactless
    > communication capability, as well as with a smart card processor
    > enabling cryptographic functionality. Countries are required to build a
    > Public Key Infrastructure to support digital signatures..."

    Ten public key to raczej od tego czy sam czip i informacje na nim
    zakodowane są legitne. Zresztą dopóki zczytujesz odciski zewnętrznym
    skanerem, to nawet jak czip ci zwraca po porównaniu "jedynkę" i nie masz
    dostępu do całego procesu porównania, to i tak masz odciski i
    potwierdzenie że to tego obywatela. Więc...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!