  • Data: 2024-03-30 21:09:33
    Temat: Re: pełno trupów dookoła
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak jeszcze kilku Tobie podobnych internetowych mędrców, co to w życiu
    > nie szli w obławie, ale wiedzą, jak się to robi, bo im znajmy
    > posterunkowy powiedział, ze on ma to "w dupie" i nie szuka.

    Dziwne - jak zadzowniłem na 112 to nie przyjechali ateki a zwykli
    wywiadowcy, więc ten tego. Już nie dorabiaj teorii o obławie na motocykl:P

    > Kluczowym jest ocena, jakie działania mają sens w danej konkretnej
    > sytuacji. Jeśli nie ma rozsądnego pomysłu gdzie szukać, to nikt nie
    > będzie tylko po to, by zaspokoić dziennikarzy, Shreków i rodzinę bez
    > sensu biegał po lesie na chybił / trafił.

    Tak - nie ma sensu zapytać świadka, który przyznaje że zna sprawców kim
    są sprawcy:P

    Przestań już z siebie robic idiotę, bo aż takim to nie możesz być:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!