    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pełno trupów dookoła
    Date: Wed, 27 Mar 2024 16:20:42 +0100

    > Ale sam twierdzisz, że policja to się opierdala i bez odpowiedniej motywacji
    > nic nie zrobi, no to dlaczego mieliby gdzieś sprawdzać jakąś aktywność
    > elektroniczną i korelować z zaginionymi? :)

    Ale ja nie twierdzę, że to robią. Twierdzę tylko że nie jest to tak
    skomplikowane jak Robert twierdzi. Jeśli ktoś się nie ukrywa (a jak
    Robert twierdzi, to większośc przypadków), to jak go policja będzie
    szukać to prędzej czy później znajdą. A jak nie znaleźli to albo go nie
    szukają specjalnie, albo nie żyje albo się ukrywa aktywnie i ambitnie.

    Tych trzecich jest mało, bo żeby tak żyć to trzeba mieć dobre powody,
    raczej większe niż "nie chcę mieć nic wspólnego z rodziną" i wiedzę jak
    to zrobić. Zostaje głównie druga i pierwsza opcja opcja.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!