  • Data: 2021-01-04 17:32:05
    Temat: Re: oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 3 Jan 2021 22:37:53 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
> [...]

    To ma raczej krotkie nogi - raz tak mozna, ale co powie policja, jak
    sie okaze, ze wiecej osob tak okradziono, i dziwnym trafem wszystkie
    dostaly sim w jednym salonie od jednego pracownika ?

    No chyba ze:
    -pracownicy sie dogadaja, i to bedzie kilku pracownikow, i w kilku
    salonach, a co wiecej - skoro to jest masowe, to nie ma sie co dziwic,
    ze jeden pracownik wydal kilka kart ... co kwartal jedna.

    -policja rozdzieli sprawy miedzy policjantow, a jeden policjant nie
    moze nawet drugiemu powiedziec, ze ma taka sprawe i podejrzany jest
    dla niego pracownik Nowak z salonu ...

    > No ale co przeszkadza na zaginioną / utraconą SMS wysłać? Najwyżej nie
    > dojdzie po prostu.

    Niby nic nie przeszkadza, ale nie kazdy reaguje nerwowo na sms, a
    nawet jak szybko przeczyta .. to za chwile nie bedzie mial telefonu
    sprawnego :-)

    J.