  • Data: 2021-01-04 20:56:11
    Temat: Re: oszustwo na duplikat karty SIM
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Weź pod uwagę, że jednostką właściwą do prowadzenia postępowania jest
    > jednostka z miejsca zawiadomienia. Wystarczy pilnować, by nie podmieniać
    > kart w tym samym powiecie.

    > Ale kolega obok ma sprawny telefon.

    Nie potrzeba. To jego "za chwile" w moim przypadku trwało ponad dwie
    godziny. Musiałem wymienić kartę SIM na współczesną i pracownik w
    salonie wytłumaczył że to nie tak szybko i przed użyciem nowej
    najlepiej poczekać aż przestanie działać stara. To czekałem.
    Operator to Orange jakby kogoś bardzo interesowało.