  • Data: 2023-04-06 06:55:53
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ja coś takiego pisałem? Wyjaśniłem, jak gość argumentował. Nie
    > oceniam. Po prostu stwierdzam.

    Ależ oceniasz:

    "
    > A nie?

    Po co? Jeśli nawet by to było potrzebne, to jak masz hasło, to podpinasz
    do xRey i robisz kopię binarną. Godzina roboty góra."

    "
    > Tak myślałem;) Więc koleś miał słuszne oboway, że moga mu telefon zabrać.

    Wiesz, ludzie mają różne "fobie"."

    To jest ten moment, kiedy masz napisać, że nie napisałes tego co napisałeś:P

    > :-)

    No jak? Skoro przez telefon się da to przez usenet nawet prościej - jak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!