  • Data: 2023-04-05 19:35:54
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2023 o 18:43, Shrek pisze:
    > No dobra - sądziesz, że "xrej" jest w każdej średniopowiatowej jednostce?

    Ja używam tego rozwiązania, bo mam. To było rozwiązanie pozwalające na
    działanie ze starymi telefonami, gdzie nie miałeś ANDROIDa, czy iOS. Po
    to, by nie przepisywać książki telefonicznej, czy SMS-ów. Obecnie
    większość telefonów, jeśli masz przyzwolenie właściciela, to można
    skopiować przy użyciu komputera i kabelka.

    Problemem jest opór użytkownika. Wówczas sprawa się komplikuje, a przy
    "wyższych" systemach jest nierozwiązywalny w sensownym terminie. Poi za
    tym w wypadku pokrzywdzonego wiemy, czego szukamy i najczęściej nie ma
    potrzeby kombinowania. Z reguły kilka "qumatych" osób jest na każdej
    większej jednostce. Przez telefon da się wyjaśnić, jak pobrać
    przykładowo całość FaceBook, czy WhatsApp.

    --
    Robert Tomasik