  • Data: 2023-04-03 22:17:30
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2023 o 20:41, J.F pisze:

    > A technik zawsze na dyżurze, czy godzina sie zmieni w dwa tygodnie ...
    > jak dobrze pójdzie ...

    Technicy się zmieniają i zawsze są, ale może być inne zdarzenie.
    Natomiast w wypadku pokrzywdzonego po co mu telefon zabezpieczać.
    Zadzwoni się po niego, jak bedzie technik dostępny.

    > A teraz idzie nowe - potwierdza sie apce, nie ma niezależnych sladów.

    Są :-)

    > A ja Ci juz ze dwa razy cytowałem, że jak najbardziej.
    > To kto ma racje - Ty, czy ustawa?
    >
    > A protokół jak sie nazywa - "przesłuchania podejrzanego", czy
    > "złożenia wyjaśnien" ?

    Nazwa protokołu nazwą. Skoro go znalazłeś, to zajrzyj. Jeśli masz wersje
    oryginalną, to zajrzyj na połowę strony trzeciej - co robi podejrzany :-)

    --
    Robert Tomasik