  • Data: 2020-06-09 10:12:51
    Temat: Re: ofiara reprywatyzacji
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-09 o 08:17, cef pisze:
    > Coś w rodzaju "wiem ale nie powiem".
    > Sam fakt takiego załatwiania sprawy wskazuje, że chodzi bardziej o
    > mielenie w mediach
    > niż załatwienie sprawy.

    Ale rozumiesz że skoro sprawa była utajniona to nie wolno mu teraz się
    rozgadywać bo dostanie kolejną banię karną?

    I UWAGA. On nie chciał utajnienia.

    > Ale na to dowodów nie miał i sąd uznał, że jest oszczercą.

    Dokument z 3 razy umieszczonym słowem PRZEJĘCIE.

    "prawniczka" przejęła czy nie przejęła? ;-) Trzeba było używać
    łagodniejszych sformułowań. Debile piszą takie pisma?
    Potocznie w mediach Śpiewak miał prawo tak powiedzieć.

    A jeśli paniusia poczuła się obrażona to mogła go pozwać cywilnie.
    Mogła też zmienić zawód albo pójść na tatusiowe.
    Zrobiła by coś dla ludzkości ;-)

    > Czego nie rozumiesz?

    Ja wszystko rozumiem. Sąd wydał taki wyrok z takim uzasadnieniem że boi
    się wyśmiania albo nawet linczu ;-)