    From: "Artur" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowi?zek sprzedawcy - umożliwienie sprawdzenia towaru?
    Date: Fri, 9 Sep 2005 13:06:20 +0200

    > Wody nalać, do prądu podłączyć i pokazać, że wrzątek wylatuje tym
    > końcem, którym powinien ;>
    >
    > Nawet jak swego czasu kupowałam czajnik elektryczny od Ruskich, na
    > bazarze przy Uniwersamie, to sprzedawca nie widział problemu w
    > zademonstrowaniu, że działa. Nalał do niego wody z butelki, podłączył do
    > przedłużacza użyczonego z sąsiedniej budy i wszystko było jasne.
    Obowiazku nie ma, ze stanowiska sprzedawcy powiem Ci ze jakby klient chcial
    u mnie sprawdzic ekspres czy czajniki to popatrzylbym jak na wariata i na
    pewno bym nie sprawdzal (powiedzialbym tylko ze daje mu dzien na sprawdzenie
    i jak cos nie tak to oddam mu kase lub wymienie, ale zaznaczam, ze dalbym
    taka mozliwosc tylko w momencie takiej prosby).
    Co do kupowania na placu z niewiadomego pochodzenia to wcale sie nie dziwie
    sam bym sie bal kupic bez sprawdzenia, bo to ani gwarancji ani pewnosci ze
    na nastepny raz bedzie ten koles.